Ghid BancarContact Banca Transilvania serviciul relatii clienti

Contact Banca Transilvania serviciul relatii clienti

Care sunt datele de contact pentru banca Transilvania atunci cand ai nevoie de suport pentru informatii bancare sau legate se serviciile si conturile curente deschise la Banca Transilvania.

Fiind una dintre cele mai populare banci din Romania, Banca Transilvania se numara printre serviciile si institutiile financiare de top din tara noastra fiind in topul preferintelor atunci cand vine vorba de un cont deschis la o banca din Romania.

Banca Transilvania contact  serviciul de relatii clienti

De regula poti intra in contact cu echipa de asistenta de la Banca Transilvania in diverse situatii pentru care avem nevoie de ajutor sau suport de specialitate. Serviciul de relatii clienti Banca Transilvania poate fi contactat astfel:

  • Telefon call center relatii clienti Banca Transilvania: 0264 308 028 sau *8028
  • Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Telefon contact asistenta BT: 0264 303 003
  • SELF BANKING Banca Transilvania – Tel BT: 0264 308 000

Asistenta prin formular de contact Banca Transilvania

Formularul de contact Banca Transilvania te conecteaza la suportul online prin sistemul de chat LIVE fiind un serviciu presetat astfel:

  • Carduri;
  • BT Pay;
  • Contul meu;
  • Internet Banking;
  • Credite si asigurari;
  • Popriri;
  • Actualizarea datelor BT.

Formularul de contact BT functioneaza non stop si este asistat in mod automat de un serviciu automatizat care in anumite situatii de va pune in legatura sau contact cu un operator Banca Transilvania.

Contact BT Direct

Telefon relatii clienti , credite, carduri sau servicii BT.

  • Email: [email protected]
  • Telefon ALO BT Direct: 0213 084 000 sau 0264 302 000
  • Sediu Central: Str. Constantin Brancusi, nr. 74 – 76, etaj 3, Cluj-Napoca
  • Adresa de corespondenta: Bucuresti, bvd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Cladirea Olympus, etaj 3, sector 1.

Serviciul de relatii clienti de la Banca Transilvania este foarte focusat pe nevoile clientilor iar atunci cand nu se poate prinde linia telefonica, operatorii din call center te vor suna inapoi pentru a solutiona solicitarea dvs.

Cele mai uzuale servicii pentru clienti din Romania sunt creditele de nevoi personale, carduri de debit si economii precum si aplicatiile dezvoltate pentru a usura accesul clientilor la serviciile bancare.

De regula poti suna la serviciul de relatii clienti Banca Transilvania in situatii precum:

  • solicit informatii despre contul curent la BT;
  • informatii despre carduri si credite Banca Transilvania;
  • Am uitat codul PIN la cardul BT;
  • Am pierdut cardul BT – ce trebuie sa faci?
  • Limite pe card deblocare limita card sau editare limita pentru cont curent;
  • alte situatii ce implica un agent din serviciul de relatii cu clientii Banca Transilvania.

O alat modalitate de contact Banca Transilvania este cea asistata de AI unde regasim o serie de articole utile pentru intrebarile tale astfel incat sa eviti timpi de asteptare la preluarea apelului de catre un operator Banca Transilvania.

Poti interactiona sa contacta serviciul de relatii clienti BT, non stop, astfel acest serviciu ofera asistenta indiferent de ora la care alegi sa te informezi cu privire la o anumita problema.

De regula cand alegi sa suni sau sa vorbesti cu operatorii serviciului de call center, exista un sistem automatizat unde poti vedea timpi de asteptare pentru preluare apel.

Codul SWIFT / BIC Banca Transilvania este „BTRLRO22”.

Orice problema sau solicitare are rezolvare intr-un centru local banca Transilvania sau apeland serviciul de relatii clienti prin metodele exemplificate mai sus in cadrul acestui articol de interes pentru clientii bancii Transilvania.

Website oficial: bancatransilvania.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

NOU

Iti mai recomandam