UtileContact ING Non stop - Asistenta clienti

Contact ING Non stop – Asistenta clienti

ING Bank este o institutie bancara olandeză de servicii bancare și financiare cu sediul în Amsterdam. ING este prezenta si pe teritoriul tarii noastre avand si oferind servicii financiare la cele mai inalte standarte.

Abordam in cele ce urmeaza modul prin care poti intra in contact cu echipa de asistenta ING in situatiile in care este necesar o interactiune cu echipa de suport.

ING contact asistenta clienti

Clientii ING au intotdeauna prioritate indiferent ca vorbim de perosoane fizice sau juridice astfel modul de contact ING Non stop este urmatorul:

  1. Telefon ING contact non stop – *2ING sau *2464 (pers fizice)
  2. 031 406 2ING   sau Telefon: 031 406 2464 (operator ING serviciul de relatii cu clientii)

ING Business contact

Pentru persoanele juridice avem la dispozitie urmatorulnumar de telefon:

  1. Tel: 021 403 83 04 – ING Business contact clienti.

Asistenta non stop pentru toti clientii ING Bank!

Pentru orice întrebări, poți suna la *2ING sau *2464. Răspundem non-stop, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Serviciul non stop este activ in fiecare zi iar preluarile se pot face in functie de disponibilitatea operatorilor ING la momentul la care apelati serviciul de relatii cu clientii.

ING Bank Romania le ofera viitorilor sai clienti posibilitatea de a deschide un cont complet online si de a primi cardul prin curier fara costuri aditionale. Prin urmare, cei care doresc pot deveni clienti ING fara a vizita vreo sucursala, ci recurgand la aplicatia ING Home’Bank disponibila pe telefoanele lor mobile.

ING Home’Bank – serviciul  de internet banking de la ING este una dintre cele mai bune aplicatii utilizate pana in prezent, aplicatia fiind bine integrata cu serviciile ING din Romania.

Poti descarca aplicatia ING dupa cum urmeaza:

Conform cu datele regasite pe site-ul ING, dacă îți aduci salariul la ING, sau cel puțin 700 de lei lunar* și faci o plată pe lună, ai zero comisioane la plățile facturilor, transferurile către prieteni, cumpărăturile pe care le faci și orice alt fel de transfer bancar.

Recomandarile ING pentru clientii sai sunt urmatoarele:

  • NU te loga în aplicația ING Home’Bank folosind un link primit pe SMS sau e-mail. Pentru protecția datelor tale, intră în Home’Bank numai din aplicația instalată pe mobil sau tastează într-o nouă pagina web adresa www.homebank.ro
  • Nu răspunde la mesaje nesolicitate sau neașteptate. Dacă o cerere de contact apare pe neașteptate, cel mai bine este să îl eviți.
  • Nu finaliza o operațiune până nu confirmi că este ceea ce îți dorești. Citește cu atenție SMS-urile cu mesajele primite de la bancă și asigură-te că autentifici/validezi oprerațiunea dorită.
  • Plus multe alte recomandari regasite pe site-ul ING.ro

De regula situatiile cand este necesar sa intri in contact cu ING bank serviciul de relatii clienti sunt urmatoarele:

  • informatii despre serviciile ING;
  • probleme legate de carduri sau credite realizate la ING;
  • Erori de logare in contul ING din aplicatie sau pe site-ul web;
  • blocare card – situatii destul de rare;
  • dobanzi acumultate, credite sau rate platite la ING;
  • alte situatii ce tin de relatia dintre client si banca ING Romania.

Va recomandam sa cereti ajutorul echipei de asistenta daca sunteti intr-o situatie similara cu cele exemplificate mai sus. Modul de contact ING este exemplificat ceva mai sus iar telefoanele sunt deasemenea disponibile non stop pentru clienti.

Te mai poate interesa si modul prin care poti sa intri in contact cu echipa Revolut Romania

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

NOU

Iti mai recomandam