UtileeMag Contact Telefon Call center - Relatii clienti

eMag Contact Telefon Call center – Relatii clienti

Ghid online despre modul de contact eMag serviciul de relatii cu clientii.

eMAG cel mai mare magazin online din Romania, are acum un sistem complet automatizat de suport clienti care de cele mai multe ori devine putin mai complecat fata de modul obisnuit prin care poti intra in contact cu eMag si anume contact telefonic la serviciul de call center eMag Bucuresti.

Ghid de contact eMAG – relatii cu clientii

Va prezentam mai jos modul de contact eMAG pentru situatii in care este chiar avem nevoie de un operator pentru a rezolva o anumita situatie legata de comenzi, retur sau garantie.

Numarul de telefon eMag numai este disponibil prin varianta clasica de apel la serviciul de call center. Pentru a contacta echipa de relatii clienti eMag urmareste pasii de contact de mai jos:

eMag ghid contact relatii cu clientii

  1. Te loghezi in contul tau la Emag pe site-ul emag.ro
  2. Urmaresti status comenzi sau informatii despre comenzile efectuate pe site-ul Emag.
  3. Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
  4. Poti intra in contact cu un operator eMag prin formularului de CHAT online din contul tau.

Contact pe chat eMAG

Asistentul virtual are o functie prestabilita astfel incat daca te loghezi in contul tau asistentul virtual va analiza contul tau si comenzile tale astfel incat sa identifice solutii de rezolvare a solicitarilor. In anumite cazuri chiar este nevoie sa intri in contact cu un operator eMAG pentru a rezolva problemele.

emag contact pe chat

Emag contact service Depanero

Daca ai nevoie de service la eMAG avem la dispozitie firma Depanero care este defapt un serviciu autorizat de EMAG Romania. Pentru a lua legatura cu cei de la Depanero avem la dispozitie urmatoarele metode de contact:

  • Service Depanero (partener de service autorizat eMAG)
  • Telefon contact: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
  • contact Depanero pe E-mail: contact-service@depanero.ro
  • Reclamatii si sesizari service: sesizari@depanero.ro
  • Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.

Modalitati de contact eMAG pentru garantie produse

Daca produsul pe care l-ai cumparat de la eMAG nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return.

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul Pick-up & Return.

1.    Completeaza formularul de service pick-up & return.

2.   Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formular. Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.
3.    Produsul va fi livrat de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4.    In termen de maximum 15 zile, specialistii Depanero iti vor repara produsul si ti-l vor returna tot prin curier, gratuit.

contact emag

Ai primit un produs defect de la eMag ?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maximum 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact.

Serviciul eMAG Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților eMAG.

Asistenta virtuala pe chatul LIVE eMag alege sa ofere asistenta virtuala tuturor clientilor sai dupa cum urmeaza:

  • status comenzile mele;
  • retur produs;
  • optiuni de plata;
  • specificatii si accesorii produse;
  • service si garantii;
  • plasare comanda.

Depunere reclamatii la eMag ?

Poti depune o reclamatie la eMag atunci cand serviciile nu sunt pe masura asteptarilor tale sau produsele livrate nu coincid cu descirerea lor pe website. In momentul in care comanzi de la Emag este necesar sa urmaresti daca produsul comandat este vandut si livrat de eMag.

Serviciul de relatii cu clientii eMAG poate fi destul de solicitat de clientii de pe site-ul oficial dar in special atunci cand avem promotiile de Black Friday mai ales ca o mare parte din produsele de pe eMag sunt comercializate de parteneri eMag prin sistemul marketplace.

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher eMAG cu valoarea produsului returnat.
  3. După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

Pentru mai multe detalii poti consulta site-ul oficial emag.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.