UtileVodafone contact relatii cu clientii

Vodafone contact relatii cu clientii

Vodafone reprezinta una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din Romania oferind clientilor sai servicii de top pentru toata gama de servicii oferite in tara noastra.

Cum intram in contact cu serviciul de relatii cu clientii Vodafone si care sunt modalitatile pe care le avem la indemana atunci cand avem nevoie de ajutor si suport tehnic de la Vodafone.

Contact Vodafone Romania

Intra in contact cu echipa de suport si asistenta din departamentul de relatii cu clientii Vodafone prin metodele urmatoare:

  • Contact Vodafone pe WhatsApp: 0372.02.2222 -> https://myvdf.ro/Tobi-contact – TOBi, asistentul digital, disponibil 24/7;
  • Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone;
  • Telefon:  *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.

Scaneaza codul QR pentru a intra in contact cu  asistentul digital Vodafone Romania:

contact qr

Prin asistentul virtual se poate intra in contact cu Vodafone pentru a solutiona cererile dumneavoastra iar recomandarea celor de la Vodafone este sa accesati numarul de WhatsApp regasit mai sus.

Program de contact Vodafone

Urmariti programul de functionare pentru departamentele de suport si asistenta Vodafone iar pentru deranjamente Vodafone avem asistenta non stop.

Program servicii mobile:

Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale

Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale.

Contacteaza relatii cu clientii Vodafone

relatii cu clientii vodafone

Serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone poate fi contactat ori de cate ori aveti nevoie de suport sau doriti sa aflati mai multe informatii legate de serviciile si contractele Vodafone. Identificam si expunem in cele ce urmeaza o serie de situatii in care suntem nevoiti sa intram in contact cu Vodafone:

  • Facturi si informatii cu privire la serviciile facturate;
  • Servicii fixe – cablu TV si satelit Vodafone;
  • Asistenta tehnica servicii Vodafone;
  • Informatii si suport pentru internet mobil si fix;
  • Probleme legate de activare Roaming sau taxare suplimentara in Roaming;
  • Preturi si servicii Vodafone – reclamatii sau sugestii cu privire la serviciile Vodafone;
  • Cartela Vodafone – codul PUK , incarcare cartela sau blocare cartela Vodafone;
  • Alte situatii specifice in care avem nevoie de un operator call center Vodafone.

Contact Vodafone pentru internetul fix

Daca ai contractat un serviciu de internet de la Vodafone si ai nevoie de suport poti suna la numarul de telefon afisat ceva mai jos.

Telefon Vodafone: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Ce probleme pot aparea cu internetul sau serviciul de televiziune de la Vodafone?

  • lipsa semnal TV – satelit sau cablu TV;
  • Semnal TV este foarte slab;
  • Probleme de conectare la internet;
  • Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.

Contact NON STOP Vodafone

Apeleaza numarul *555 (Non-Stop)
Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului. Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă. Poti suna aici daca ai de semanalat deranjamente la Vodafone.
Contact Vodafone pe email!
In cazul in care este necesar sa intri in contact cu cei de la Vodafone sau vrei sa trimiti o reclamatie sau petitie conform cu site-ul oficial avem la dispozitie urmatoarele adrese de email:

Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate.

Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone, prin oricare din modurile de transmitere enumerate mai sus.

Iti recomandam sa urmarestisi modalitatea de contact Digi Romania

Programul de lucru pentru primirea reclamațiilor scrise este 9:00-18:00, de Luni până Vineri, cu excepția zilelor legale nelucrătoare. Răspunsul la reclamațiile clienților se va transmite în scris sau verbal, în funcție de solicitarea acestora. Termenul de înregistrare a unei reclamații este de maximum 5 zile lucrătoare de la data primirii ei de către Vodafone.

De regula serviciile Vodafone sunt excelente insa in anumite situatii este necesar sa intram in contact cu un operator Vodafone pentru a rezolva anumite aspecte ce tin de relatia dintre client si companie.

Daca nu regasesti raspunsul la modalitatea de contact Vodafone in articolul nostru poti urmari site-ul oficial al companiei la adresa: vodafone.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

NOU

Iti mai recomandam